Rinkimų rezultatų vertinimas

Print

Visų pirma noriu padėkoti visiems už mane balsavusiems, raginusiems balsuoti kitus, kartu klijavusiems plakatus ir lanksčiusiems bei į pašto dėžutes mėčiusiems rinkiminius laikraščius ir skrajutes. Deja, šį kartą rinkimų nelaimėjome. Dauguma rinkėjų susigundė Mėslitos direktoriaus lygio pažadais apie 1509 Lt/mėn minimalų atlyginimą. Pažeidimų per šiuos rinkimus buvo tiek daug, kad netgi Vyriausios rinkimų komisijos (VRK) pirmininkas Zenonas Vaigauskas pareiškė: „Darbo partijos rinkimų rezultatai – teisėsaugos rankose“.
Kai kurių apygardų komisijos dirbo tragiškai blogai – pvz.: nė vienas iš mano gausiai kalbintų rinkėjų Naujosios Vilnios 10-oje apygardoje nebuvo gavęs 21195 egzempliorių tiražu už mokesčių mokėtojų pinigus išleistos brošiūros, su mano kruošpčiai ir patraukliai sumaketuotu puslapiu itin parankioje antroje (pagal abecėlę) vietoje. Man beliko avantiūristiškai pasikliauti 3000 egzempliorių koalicijos „Už Lietuvą Lietuvoje“ reklaminio laikraštuko ir tokiu pačiu tiražu už mano asmenines lėšas atspausdintų skrajučių. 42704 rinkėjų turinčioje apygardoje. Natūralu, kad agitacinės medžiagos pritrūko ir tai stipriai įtakojo rezultatus: apylinkėse, kur laikraščių ir skrajučių užteko visoms pašto dėžutėms, surinkau virš 2% balsų, tuo tarpu ten, kur tokios galimybės nebuvo, tesurinkau vos 0,35%. Bendrai visoje apygardoje tai sudarė 1.04% galiojačių biuletenių balsų ir tokiu būdu aš aplenkiau netgi trijų milijonierių partijų kandidatus: V. Romanovo, K. Brazauskienės ir V. Valkiūno. Tikra idėjų ir avantiūrizmo pergalė prieš vulgarius pinigus!
Tiesa, savo rinkimų kampanijoje dar panaudojau kelis tuzinus koalicijos „Už Lietuvą Lietuvoje“ plakatų vien su logotipu ir sąrašo numeriu, bei šimtą vėlgi už savo asmeninius pinigus atsispausdintų, tačiau per visus internetus nuvilnijusių plakatų su geltona baidare – ta pačia, su kuria 2010 metais buvau protestavęs prieš visą padoriają Lietuvos visuomenę papiktinusį homoseksualistų paradą.

Pats maketuodamas šį provokuojantį plakatą slapta vyliausi, kad pavyks patrolinti  visokio plauko liberalus, tačiau rezultatas viršijo visus lūkesčius!

Vos patalpintas “Už Lietuvą Lietuvoje“ Facebook paskyroje jis iškart sumušė visus peržiūrų rekordus, o pačios paskyros populiarumą padidino net tris kartus! (žr. Facebook Insight grafiką dešinėje)

Trolinant man labai pasitarnavo mano plakatą į savo sieną patalpinęs mano pažįstamas nuo R.R.Tolkien'o gerbėjų klubo laikų Andrius Tapinas  ir netgi naujienų agentūros BNS direktorius, gerbiamas Artūras Račas pareklamavęs mane savo asmeniniame tinklaraštyje. Kai kurie pašiepti mane siekę dizaineriai iš šio plakato sukūrė tikrų perliukų, pvz.: plakato variaciją, kurioje aš esu sučiupęs nedorėlį pedomeškį!

Juokingiausia buvo, kai vienas iš patrolintųjų, kaip paaiškėjo meluoti savo skaitytojams nevengiantis Kleckas-Buržujus  netgi pagrąsino mane skųsti mano darbdaviams, pats dar nesuprasdamas, kad tuo būdu mane tik dar labiau išreklamavo. Beje, jis taip ir nesugebėjo atsakyti į klausimą, ką gi konkrečiai man prikaišiotų savo skunde: liberalų trolinimą, ar viešą žodžių iš tarptautinių žodžių žodyno vartojimą.

Ir ką gi – viso to pasekoje, itin nepalankioje tautinėms lietuvių partijoms Naujosios Vilnios rinkiminėje apygardoje, aš sugebėjau surinkti daugiau balsų tiek procentaliai, tiek absoliutine verte, už tokius gerbiamus ir žinomus Tautininkų sąjungos politikus, kaip Ričardas Čekutis ir Marius Kundrotas. Taip pat buvau išreitinguotas į viršų mūsų koalicijos rinkiminiame sąraše.
Liberalai – ačiū Jums labai už tokią nuostabią reklamą!

P.S. tik internetinių trolių eksperto kvalifikacinį laipsnį turintis superžiurkėnas Rokiškis  laiku suprato kas slypi už iš pažiūros naivoko mano plakato, ir tą aprašė savo tinklaraštyje  beigi žurnalo Naujoji Komunikacija straipsnyje.

Saturday the 29th. © 2017 Tomas Bikelis tomas@bikelis.lt